Am inceput !


Ati auzit de sintagma „scopul scuza mijloacele”? Este un citat invocat des, extras din Principele lui Machiavelli. S-ar spune ca se numara printre cele mai frecvente citatele gresit interpretate si smulse din context, dar nu asta conteaza. Si totusi de ce ADVOCACY si nu LOBBY? Pentru ca scopul ar fi acelasi, insa prin alte mijloace. Mai transparente, cu o mai mare amploare in opinia noastra. Pentru ca RADIO in liceu vor toti elevii, pentru ca se realizeaza importanta unui radio, atat cu scop de informare, cat si destindere... dar si mai important cu scop de formare a unui gust estetic muzical. Noi nu ne-am oprit aici. Dupa ce am facut planul de activitate, ne-am stabilit niste scopuri clare si ne-am impartit sarcinile am trecut la treaba. Nimic ce merita intr-adevar nu este usor, dar satisfactiile sunt mari atunci cand reusesti. Acum speram ca in ultimul articol care il vom scrie sa vorbim despre succesul campaniei de ADVOCACY. Asa ca... Spor la treaba!

Niciun comentariu: